FannyLuciaHenriksson

Bild sen igår :)

Kategori: Allmänt



här kommer en bild sen i går ;) as snygga vi var ! eller hur? xD ååhhh, vill göra det igen :')
idag:
idag har jag varit ute mest hela dagen. jag och pappa har städat hundgården, fixat en ny ramp, också har vi satt på kikarsiktet på mitt luftgevär :D sen körde jag lite cross på gårn. sen sköt jag lite luftgevär, siktade på möss, såg en, men den hann jag inte skjuta.. ''/ ♥ ;)
så nu ska jag äta lite mat snart :) skulle kanske köra cross sen med viktor. men jag tror det blev imorrn ist.. :)
pusss♥

Kommentarer

  • Sara säger:

    Fan va snygga ni va då! ascoola juh! :D<3

    2011-04-26 | 19:19:59
  • Anna(L)Ojessi säger:

    snyggt det blev med bloggen ;) <33333

    2011-04-26 | 20:42:14
    Bloggadress: http://aboutannii.devote.se

Kommentera inlägget här: