FannyLuciaHenriksson

Dr Mugg & CO ♥

Kategori: Allmänt

heej :)
nu sitter jag hemma hos pappa och kollar på herr och fru eller vad det nu hette.. ;)
idag:
imorse så gick ju jag till anna. då fixade vi hennes hår och sprejade det gult :D as coolt blev det xD ♥ sen kom emma och vi fixade till henne lite.. sen gick vi till skolan :D på skolan så fick vi startkort och sen klockan 9 fick vi gå runt och göra en massa lekar typ. :) en lek hette typ fjäder någonting? och då skulle man blåsa en fjäder upp i luften, vi klarade bara 3 sekunder sammanlagt ;)
sen gick vi och åt lunch :) fick typ magknip resten av dagen sen.. inte kul ! -.-'
på prisutdelningen så var det typ ett pris för bästa lag, bästa utklädnad och kanske något mer. minns inte ;)
jaaagg vaaaannn !! för bästa utklädnad i 7:an !! bäst eller vad ;D ♥ fick en biobiljett värde 90 spänn ;) :) ♥
sen efter det så gick vi hem till anna och fikade, jag, emma och anna. :) sen tog vi en massa kort på romeo och en massa :)
stack sen till pappa, och här är jag nu :P ♥

kom på att jag inte har sagt vilka vi var ;)
jag: Dr Mugg
anna:
Kapten Filling
emma: Klas-Kent

haha ♥

tog inga bilder med min kamera.. :( det var mest anna och emma som tog. jag hade fullt upp med att sätta på dasslocket hela tiden för att det lossnar.. hade inte satt fast den heller.. ;) ♥ antingen så lägger jag ut lite bilder sen om jag får några, eller så får ni kolla på emmas och annas bloggar ;)

ska fortsätta kolla på tv nu :) 
hare gött, igelkött ^^ ♥
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: