FannyLuciaHenriksson

låt :)

Kategori: Allmänt

heej :)
idag så gick jag till skolan, as ful ! blir nya dagens outfit imorrn ;)
på no n så fick vi göra en lab. vi skulle göra färsk ost.. ? emma fick en vårta på fingret, haha. fast det var ingen riktig, det var bara av tratten typ :D sen på musiken så fick vi lyssna på en as bra låt !! en sover don with the sickness fnissar lite när jag hör den hihi x)
fick kolla på en film på handledartiden också.. typ någon konstfilm. hade jag blundat så hade jag klart somnat.. :P
så nu sitter jag här hemma och äter kyckling och ris. ska åka på dans snart :)
pusss♥

Kommentarer

  • Emma säger:

    haha blev värsta fundersam när jag såg det där på fingret! Tur att det inte var en vårta ;) hahah! <3

    2011-04-18 | 20:20:32
    Bloggadress: http://emmamalinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: