FannyLuciaHenriksson

min helg :)

Kategori: Allmänt

heej allihopa :)
nu är jag hemma hos pappa och har piffat upp crossen lite tills jag ska börja köra ;) har bytt slangen i hjulet för att det var punka :P
Sen har vi fixat lite andra saker också :)
i fredags på idrotten så körde vi flaggan. tjejerna mot killarna. tjejerna vann och båda gångerna så tog emma flaggan :) duktiga emma ;) ♥ vi had ingen syslöjd i fredags heller för att ullrika var sjuk :( fick inte ens jobba med syslöjdsjobbet fast vi visste hur man skulle göra.. fick jobba med allt annat ist. bläää säger jag bara :P
sen efter skolan så kom pappa och hämtade mej. for till sjukhuste för att hälsa på. sen vidare till hallen för att bada :D ♥
sen igår så tog jag, pappa, viktor och anders skotrarna till spjätten för att käka hamburgare. där såg jag en person som jag inte har träffat på jättelänge ! ♥ sen åkte vi till *** för att fiska. :) emmellan där och spjätten så körde vi fast några gånger. :P

skrev lite om vad jag gjorde i helgen också så att ni får veta en massa roliga saker jag har gjort  ;)
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: