FannyLuciaHenriksson

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN !

Kategori: frågestund

Emma om Frågestund :):
nej du får inte lägga ner bloggen! :)

1. vad är det bästa du vet?:)
2. den bästa affären, eller föresten det har jag nog svar på, monki? ;)
3. favvo färg?:)
4. den bästa personen?:)
5. bästa årstiden?:)
6. favvo bild du har tagit? :)
7. det bästa att göra på sommaren? :)
8. bästa tv-programmet, just nu? :)
9. glass elr godis?
10. tv elr data?
11. det bästa ämnet i skolan? :p
12. den bästa bloggen? :p
13. fb elr bloggen? :)
14. favvo dag? typ måndag, tisdag, onsdag osv? :P :P haha.
15. favvo maträtt? :P
16. det bästa minnet? :)
17. hur ska drömkillen vara? ;)
18. morgonpigg eller nattuggla? :P
19. den bästa saken du har? :p
20. vilka länder har du varit i? :)

det här borde gillas som 20 st kommentarer :D <3
haha :)


  • Mina hundar ! :') ♥
  • Jaa, Monki är den bästa affären !! :D
  • ROSA :)
  • Min syster Linda :* ♥
  • Sommar !
  • Det är många.. kan inte välja ;P
  • Sola och bada ^^
  • Världens bästa hotell :) haha ♥
  • Godis, eller det beror på om det är sommar. för om det är sommar så blir det glass :)
  • Data :)
  • Musik ♥
  • Många bloggar, t.ex. Anna, Linda och Emma&Malin
  • Igentligen både och.. men tar väljer ändå bloggen såklart !! :D ♥
  • Fredag :) elr. lördag.. ?  hihi
  • Tacos med mandariner :) ♥
  • När jag och pappa åkte ner till göteborg och falkenberg för att se på buskis teater, Virus i bataljonen :) Min idol !! :') ♥
  • Snäll, söt, omtänktsam, en som bryr sej om andra :)
  • Nattugla !!!!
  • En grej som jag fick av Linda efter att hon hade åkt till Stockholm :') ♥
  • Egypten och Bulgarien, vad jag minns iaf ;) ♥

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: