FannyLuciaHenriksson

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN !

Kategori: frågestund

Anna! om Frågestund :):
1. skulle du vilja göra om något i ditt liv? i såfall vad???

2. om inte hund vilket är ditt favoritdjur då?

3. vilken är den bästa låten nu då tycker du?

4. är du glad att du fyller år i oktober elr skulle du vilja fylla år på sommaren elr våren elr någon annan gång?

5. vad vill du jobba med när du blir älder?

haha lite fula frågor men men ;) <3

  • Nae, jag vet inte riktigt.. kommer inte på något precis nu. :P
  • Katter ♥
  • Asså jag lyssnar på väldigt mkt musik men om jag måste välja så tror jag att det är Oskar Linnros - Genom Eld :')  kommer alltid va :* ♥
  • Jaa, jag tycker att det är en bra månad att fylla år i :)
  • Asså den frågan har jag fått många gånger och jag kan fortfarande inte svara på den.. jag tar det som det kommer ;)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: