FannyLuciaHenriksson

det är ju självklart !!

Kategori: Allmänt

några bilder från gårdagen..


ne, nu far ni inga fler bilder, om det inte kommer fler någon annan dag ;)
idag på arbetspasset så kom jag på en sak ! att jag kanske är gammal !!
  • ont i benen
  • ont i ryggen
  • pratar konstigt
  • hör dåligt
det är ju självklart !! haha
på so och svenskan så fick vi se en tre timmar lång film (såg en timme igår) den hette typ kejsarinnan av portugallien eller nått :)
sen så var inte jag med på idrotten så mkt för att jag hade ont i knät.. sen efter skolan så åt jag lite medans jag skype ade med annii. :) nu vill jag egentligen gå ut och ta kort, eller ta vattenbilder. men måste plugga.. har spanska glosor tills imorrn och några synonymord eller vad det nu är.. :S
vet inte vad jag ska skriva mer nu.. :P
pusss♥






Kommentarer

  • Anna! säger:

    var det den första bilden som jag redigerade...? <3 och den sista bilden har jag tagit!!! :D <3

    2011-04-06 | 21:14:15
    Bloggadress: http://aboutannii.devote.se

Kommentera inlägget här: