FannyLuciaHenriksson

vart ska ni fira eran valborg? kommentera! :)

Kategori: Allmänt

chaa'
har inte hunnit blogga typ någonting nu på ett tag.. men nu ska jag skärpa mej! ;)
igår så var jag med sara och annii :) gick först ner till L:et för att "sola".. sen kom vi på att vi skulle hämta saras kamera, så då gjorde vi det :P
sen skulle vi igentligen ha tjejkväll med tjejerna, men så blev det inte. så ist så sov jag och sara över hos anna :) till middag åt vi piazza från palles :) muuuums :P ♥ men imorse så var vi tvungna att gå innan halv tio för att anna skulle rida någonstans :(
när jag kom hem så åt jag frukost och sen städade jag mitt rum :) så nu sitter jag här och gör lite läxor.. :)
vart ska ni fira eran valborg? jag ska iaf vara här i Lugnvik med annii och sara :D kanske några fler också om det kommer nån ;) häng med vettja ;D ♥
ska fortsätta göra lite läxor nu :)
kommer kanske bilder sen från ikväll :) och från sundsvall, någongång.. ;)
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: