FannyLuciaHenriksson

Call of Duty Black Ops x)

Kategori: musik

Tjaa!!
Har nyss anmält mig till danserna jag ska gå i (:
(Hoppas ni ser vad jag ska gå i för danser. Blev lite fail :P)
I dansen Showdance, så kommer det vara fyra danser. Och i Disco så är det bara en ;) Så sammanlagt blir det fem danser! Kommer bli fett kul :D 
Ska snart gå till anna igen (: Var med henne förut, och då lanade vi CoD i fem timmar! Fattar ni, fem timmar!! Och mer blir det ikväll eftersom jag ska sova över hos henne (:
Och imorrn kanske jag sticker till Bruksvallarna med mamma och Monica om inte mamma känner sig så förkyld.. Jag är också lite hostig och ont i halsen, men snart är det bra :P
Mamma sa att jag skulle ta med min kamera för att det var så fint där i Bruksvallarna. Och då sa jag att jag ville ha en systemkamera så att jag får några bra bilder. Men det blir nog inte så.. :(
Ska gå till anna nu snart tror jag.. men här kommer en bra låt som är kul att lyssna på medans man spelar CoD ;)
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: