FannyLuciaHenriksson

Kollo 2011 ♥

Kategori: Allmänt

Heej :D
Jag tänker inte berätta vad jag gjorde på kollot eftersom det kommer bli ett megalångt inlägg som ingen orkar läsa.. Men jag har i alla fall haft jättekul med en massa underbara människor! :D ♥ Tog inga kort.. SORRY! Men ett kort på tröjan tog jag ;) *Varje år gör vi kollo tröjor ;)*
Var tvungen att vända på bilden, och jag gjorde det på pizap.. -.-' 
Igår kom jag hem från pappa och då var jag men Emelie, Maria, Sara, Anna och Emma. Vi åkte till dollar store för att köpa lite grejer tills ikväll, för då är det tjejkväll hos Sara :D Efter dollarstore stack vi till Lugnvik för att gå ner till sjön. Hittade min kamera i väskan så jag fotade lite.. Bilderna kommer sen för att Anna vill att jag ska skynda mig till henne nu, så hiner inte blogga något mer nu..
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: