FannyLuciaHenriksson

hoppas ni orkar läsa ;)

Kategori: Allmänt

heej :P
Igår spelade jag och anna CoD från klockan 9 till kanske 1 på natten ;) Och sen idag vaknade jag och anna klockan halv tolv eller nåt ;) då spelade vi ännu mer CoD ;P sen åkte vi på lillänge med mamma och köpte lite grejer. den här mascaran köpte mamma till mig. The One by One Volum Express Mascara 139:-
(kan inte vända på bilden.. -.-')
vi gick in på nya expert också. kollade lite på systemkameror. köpte nästan en ;)
när vi kom hem gick jag och anna till elljusspåret för att springa några varv. men det blev bara ett eftersom jag inte hade tagit medicin för gräs och sånna saker ;) jag och anna har SÄMST! kondition :P blää
sen gick vi hem till anna och spelade mer CoD ;) haha, nördar vi e :D
ska fortsätta kolla på filmen Drillbit Taylor ;)
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: