FannyLuciaHenriksson

SVULL!

Kategori: Allmänt

Igår var jag med Ebba på stan. Lite senare stack vi hem till mig och gjorde hemmagjord glass som blev sämst! Sen kollade vi på film som avbröts av en uttråkad syrra som ville att vi skulle åka till maxi för att dryyyga ut tiden lite ;)
Hade på mig mina älskade rosa varselbyxoor!
Åkte då dit och köpte godis och en träningstidning..(Bra kombination..JA-.-) Sen drog vi till lillänge på Mc'Donalds och köpte MASSA hamburgare och strips, och en mcflurry till moii ! skrattade och hade roligt sen åkte vi heeem.. Var LITE hyper i bilen..
Under hela kvällen satt jag och Ebba och uppdaterade facebook med onödiga och tråkiga saker..hahaha!
Ska sluta uttråka er med ett konstigt inlägg som blev skrivet av en trött tjej!
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: