FannyLuciaHenriksson

anna och jag :)

Kategori: Allmänt

heej :)
idag så var jag på skolan.. det var ingen vanlig dag som jag trodde. det var bra :) men det var ju ändå inte jätte kul... ;) haha
sen efter skolan så gick jag och anna hem till mej en snabbis. sen hem till annas mamma för att fika :) sen stack vi till bussen och hoppades på att få geléhjärtan för att mamma sa att hon fick det på bussen när hon skulle till jobbet. men fick vi några geléhallon?... ne :(     ;)
när jag och anna var på stan så ville hon att jag skulle ta bussen från centrum till dansen istället så dåe sa jag att hon skulle ringa matilda (min dans kompis ♥) . sen sa vi att anna skulle låta som en kille och heta ove ♥♥♥ matilda gick på det :)  hihi, sa sen till henne att det bara va en kille på stan x)
ne, nu ska jag måla :) ♥
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: