FannyLuciaHenriksson

annii sjuk :(

Kategori: Allmänt

heej heej :P
idag så var annii sjuk så jag fick gå själv till skolan.. :( på skolan så hade vi en massa lektioner? fick VG i kemi på provet haha x) sen så hade vi musik, roligt som vanligt :D ♥
sen gick jag hem när skolan slutade, och då fick jag träffa älskade syster som kom hem från norge i fredags!!!! :* ♥ sen skjutsade hon mej till stan och sen dansen :) matilda var sjuk så jag fick va där själv :s x)
vi fick typ göra famehopp :) gick inte så bra men jaja, man är väl inte bäst i allt.. :P ♥ sen kom sis och hämtade mej och då for vi hem. eller aa, linda släppte av mej hemma och hon åkte till natta för att dom skulle kolla film eller nåt..  :) ♥
nu skype ar jag med annii, eller ne, nu skulle hon kolla på topp model aha x)
ska kolla på tv jag med nu så..
pusss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: