FannyLuciaHenriksson

alexander och noa

Kategori: musik

hej :)
nu sitter jag och anna i hennes säng och slappar :P
ska väl dra mig hemmåt någongång snart, om kanske några timmar, haha ;)
när jag var med anna förut (också) så var det två killar utanför som vi lekte med :D en hette alexander och skulle börja i trean (röda killen, för att han hade en röd tröja på sig). och en annan kille som hette noa, han skulle börja i ettan (han var jätteomogen. typ räckte fuck you till oss. alexander var mer mogen och gullig haha ^^ dom blev helt galna efter ett tag och försökte tafsa oss på baken. låtsades ringa min kille simon och sprang dom iväg ^^ ♥


den här låten påminner om dom, bara anna som fattar varför..

men den här låten påminner ännu mera, haha!
nu ska jag och anna göra något, en film kanske ;) 
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: