FannyLuciaHenriksson

FÖR långt inlägg.. förlåt!

Kategori: Allmänt

Hej:-) Idag så klippte jag gräs har hemma, tjänade 50 spänn (till systemkameran). Sen tog jag och pappa motorcykeln med min farbror och kusin till ytterån och tog en glass. Sen till nälden och köpte en dricka. När vi kom hem så badade jag och emma på ångbåtsbryggan. +15:-D skööönt! På kvällen så körde jag cross med viktor:-D körde både i skogsbyväg och hemma hos viktor. Och det var så jävla kul för att när jag och viktor skulle köra upp för slänten så stannade vi innan och stängde av crossen. Båda vi brukar mest köra på 2an upp men nu hann inte jag växla upp så då körde jag på ettan upp. Då var det as nära att jag stegrade över i slänten, men jag hann vrida iväg crossen. Men Asså känslan.. Fucking awesome!B-) *för er som ville veta* Sen efter det så rakade pappa min sidecut! Så nu är det typ bara en cm kvar eller nåt.. Så nu syns den ju iaf;-) ne, nu ska jag gå och lägga mig. För imorrn blire cross med bästaste viktor på motorstadium(hemma hos nils-erik) pusss<3 Ps. Långt inlägg, jag vet.. Men jag har inget att göra:-P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: