FannyLuciaHenriksson

äntligen tillbaka :)

Kategori: Allmänt

heeej :D
omg! Typ tusen år sen jag bloggade nu ju! förlåt för det, men jag har varit hos pappa nu ett tag.. men nu ha jag bestämt att jag bara kommer att skriva om när jag var i norge och haninge. har gjort så mycket så jag orkar inte berätta ;)
Jusst nu sitter jag iaf i sängen och kollar på tv. Har så jävla ont i magen så jag vet inte vad jag ska göra :( innan jag kom hem så var jag och pappa på elgiganten för att kolla om objektiven passade till kanon kameror. (det gjorde dom). men jag har bestämt att jag inte tänker betala 7000 spänn för en kamera objektiven passar till, fast jag kanske inte ens kommer använda dom.. så därför blir det en Nikon D3100 (fortfarande) ♥
ne, nu får det här inne bli ett jättelångt dåligt inlägg, så jag ska fortsätta lida med min mage som jag vill kapa av..!
Bilder kommer någonannan gång när jag inte har så ont i magen att jag inte kan göra någonting!
pusss♥
min lilla brum :') ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: