FannyLuciaHenriksson

jag är trött.. dumma bloglovin'

Kategori: Allmänt

hej!
nu är jag hemma hos mamma :)
omg! började skriva inlägget typ klockan elva. och vad är klockan nu? jo, typ ett! asså wtf, jävla bloglovin! ^^ ska beskriva min "helg" extremt kortfattat. sovit över ho viktor-varit med viktor-kört cross med viktor-åkt motorcykel-haft kuul!
åh jussteee! vart är alla kommentarer?! :O 
Blir nog dålig uppdatering imorrn och framöver. eftersom att jag ska till skucku imorrn och på lärdag morron till norge!! till min älskade syster som jag älskar mest av allt i hela världen!! ska be någon gästblogga, kanske anna. fast ne, hon är i sundsvall.. :( bloggar när jag kommer hem istället.
nu är jag väldigt dryg för att jag kommer på en massa saker som jag har glömt att berätta. så det blir väldigt blandade saker nu men shiiit it !!
har fått tillbaka min mobil!! lycklig! problemet är att dom inte lagat den för att dom inte hittade något fel.. men han på elgiganten sa att det var fel på mobilen. vill bara sparka honom i avslet och prata med hans chef eller nått.. OJ; NU ÄR JAG TRÖTT! måste sova.. godnatt :)
JAG VILL HA EN SYSTEMKAMERA!!! NU! (NIKON D3100)
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: