FannyLuciaHenriksson

Hallonmuffins :D

Kategori: Allmänt

Nu kommer lite dåliga bilder efter baket. Dåliga bilder pga brist på systemkamera (nikon d3100)   ! 
recept:
nu har jag bakat hallonmuffins :) dom blev faktist rätt goda jämfört med allt annat jag har bakat :P
ska diska undan lite nu och sen gå och lägga mig, för imorrn ska jag upp tidigt ;) ska på stan med mamma.

jusssssssste! kom på en grej. att om ni inte har varit inne på min blogg på en dag, och jag har skrivit två inlägg. så känns det som att ni bara läser det första och inte det andra. om ni fattar ;) ifall ni gör det. scrölla ner för fen! thihi ^^ ni behöver inte fatta, ville bara säga det :D 
pusss♥
Ps. Idag som kom jag och mamma överens om att jag sak få 600 kr i månadspeng om jag gör en massa bra saker. Hallå?! Jag kan göra allt för att få en systemkamera!! ^^ ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: