FannyLuciaHenriksson

22 juni 2011

Kategori: Allmänt

hej :)
idag så har jag slappat med anna :P sen kom sara och då hittade anna ett brev i brevlådan som var från en hemlig beundrare.. ^^ men det såg ut som saras och emma skrivstil så vi sa hela tiden att det var dom som hade skrivit det och att emma var utanför någonstans. enligt sara så var hon med malin men när vi ringde malin så var hon någonannanstans :P dom skrev att anna hade en fin haka haha xD ♥ sen tog jag saras mobil och låste in mig på tona. skulle kolla igenom smsen men hon hade raderat dom så jag ringde emma. hon svarade på saras mobil men inte min. sen skickade hon ett sms ett tag efter. "Äh, det är ingen mening, dom vet att det är vi" så då gick vi ut och letade och då var hon där. BRA FÖRSÖK TJEJER! o.O
sen efter maten så åkte jag och mamma på maxi och handla, sen var jag med anna. vi var ute och sen var vi med olle, carl och fredrik. eller vi var inte med dom, vi förföljde dom ;)
oj, det blev mycket nu men aja..
ska gå och lägga mig nu, ska upp tidigt tror jag ;)
pusss♥

Kommentarer

  • Sara säger:

    Du fick ju dt där att låta som värsta amatörgrejset, ni gick faktiskt på dt, liiite ;P<3333

    2011-06-22 | 22:48:58
  • Emma S säger:

    Vi var ju as bra!!!! :) hahaha :)) <33

    2011-06-23 | 10:46:54
    Bloggadress: http://emmamalinh.blogg.se/
  • anna säger:

    det var dom som förföljde oss!!

    2011-06-23 | 16:21:00
    Bloggadress: http://annaojessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: