FannyLuciaHenriksson

bada ;)

Kategori: Allmänt

HEEJ! :D ♥
hann inte blogga något i gårkväll, men jag och anna badade iaf. men sen kom det ett par killar som är helt dum i huvudet, dom skulle också bada, så vi klev upp.. men dom ville inte bada när vi var där så vi satt på varsinna ställen i typ en timme.. sen gick dom! men då gick vi också, för vi ville inte gå före dom, då var det som att dom "vann" haha  ;) ♥
idag var det skolavslutning!! :D kommer bild på mig sen när jag har fått den av emma, för att det var bara hon som tog kort av mig, emma och anna :P ♥
sen efter avslutningen så badade vi med klassen på semsåbryggan :D sen gick jag och anna hem och solade lite. eller vi gick runt typ i hela lugnvik ;) ♥
ska kanske ner och bada sen igen med klassen. om jag hinner ;)
ska äta nu :)
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: