FannyLuciaHenriksson

jag är tillbaka ♡ -

Kategori: Allmänt

heej :)
sorry, glömde att skriva ett sista inlägg men jag hoppas att ni klarade er :P har varit hos pappa iaf.. mamma och jag åkte först på snö of sweden och köpte armband, halsband, ring och örhängen ;) kommer kanske bilder sen om jag hittar kameran. har typ tappat bort den ^^ ♥ sen skjutsade mamma mig till travet och där hämtade mina kusiner mig. vi åkte till rörön för att hämta två söööööööta kaninungar! pepsi och coca-cola! fett söta kaninungar, men jag nös typ hela vägen hem i bilen eftersom jag är allergisk.. :(
och i fredags så firade vi midsommar i skitväder och åkte traktor och vagn. skitroligt! :D sen på kvällen grillade vi men kusinerna :) mysigt!
och nu har jag nyss kommit hem från hunger. det var kalas där för min fasters kille. det var jätteroligt där och vi sov över från igår till idag i en liten husvagn ;)
dom visade oss vart blixten hade slagit ner. det var alldeles intill huset och trädet hade typ kluvits så det låg en massa trästickor på gräsmattan. och åskan hade gjort som en väg till elskåpet eller nått.
ne, nu orkar ni ju inte läsa! måste seriöst sluta skriva långa inlägg, ni orkar ju inte läsa! FÖRLÅT!
ska läsa alla 129 inlägg på bloglovin nu! o,O
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: