FannyLuciaHenriksson

jag har inget liv? -

Kategori: Allmänt




Namn: Fanny Lucia Henriksson

Ålder: 13
Längd: 153 cm tror jag 
Skostorlek: 37-38
Född: 16 oktober
Bor: I Lugnvik och Kvitsle
Gör just nu: Trött
Vad är du rädd för:
SPINDLAR
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Typ inget
Det roligaste jobbet du haft/har: Klippt gräs 
Har du körkort och egen bil: Inget körkort med en bil. Ford Fiesta ;) ♥  
När grät du senast: Minns inte.. 
När skrattade du senast: Nyss 
Vem åkte du bil med sist: Kusinerna Maria och Emma 
Vem åt du mat med sist: Mig själv ;) 
Vem sov du hos sist: Hemma hos pappa
Vem sov hos dig sist: Anna 
Vad var du rädd för när du var liten: Minns inte
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Frisör typ?     
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 2 eller fler gånger 
Värsta smärtan du råkat ut för: När Linda flyttade.. :'( 
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: världens bästa syster. 
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: kommer inte på något.. 
Har du någonsin sportat: Jaa
Någon du ser upp till: Vet inte.. 
Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, tuggummi
Har du varit utomlands någon gång: Jaa 
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snygg, snäll, omtänksam, rolig, fina ögon, typ positiv ;) 
Finaste komplimang du fått: Jag vet inte, kommer inte på... 
Bästa djuret: Hundar!! ofc
Favoritartist: Typ massor ;)


 

Slutade anstränga mig för frågorna ganska tidigt ;) ♥

pusss♥

 

Jag tog listan av-klicka här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: