FannyLuciaHenriksson

BILDBOMB PÅ HÄSTAR!♥

Kategori: Allmänt

hejsan svejsan alla glada bloggläsare :D
Nu är jag jätteglad! Längtar sjukt mycket till imorrn då jag ska följa med Anna till stallet igen :)

Idag så städade jag lite och sen var jag med anna. då kom vi på att vi skulle cykla till stallet :P Jag är ju allergisk mot pälsdjur som dom flesta vet, men jag tog en tablett cetiricin (stavning) och jag kände typ ingenting av hästarna och höet (som jag också är allergisk mot). det var bara bara blommorna som luktade ^^ ♥
här kommer det lite bilder på söt hästarna!! :'D ♥
chivas regal (chivas)

charlie
donbenito (benito)
salvador (salle)
silver arrow (arrow)


ariel

freja
essmeralda
luzzan
freja
arrow
sabissa
kild.blogg.se/images/2011/dsc07283_154990322.jpg" alt="" />
henry
ella♥ och taxinne
taxinne
paella♥ (ella)
älskar dom är två stora bilderna på ella♥ så fina! ♥ s
typiskt att hon stod med rumpan mot kameran.. hade blivit as fin bild annars^^♥ 
pilen
när vi skulle cykla hem så vart det bra väder, förutom att det duggade lite. men varmt var det :D ♥ 
ahh! tog seriöst 2 timmar att ladda upp alla bilderna! o.O men nu är nästan alla uppladdade och mer kommer imorrn eftersom jag följer kanske med imorrn igen, så jag ska ta en massa bilder, mest på ELLA♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ska fika nu, hungrig.. ;)
pusss♥
P.S. Som ni kanske såg så hittade jag kameran. Den låg i Dancehall tröjan hängandes bakom dörren. Tur att jag hittade den så att jag kunde fota :D
Kolla in fler bilder från idag på min bästis blogg Annii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: