FannyLuciaHenriksson

jag lever!

Kategori: Allmänt

Gud, förlåt! Har helt glömt bort att blogga i veckan.. har jobbat hela tiden hos pappa så har inte haft tid. men nu ska jag skärpa mig!
har iaf kört en massa cross och klippt gräs i veckan. tjänat typ 300 spänn ;) och igår så var jag på fest :) dansade as mycket höhö :P gick hem klockan 3 på morron. sen åkte jag hem till mamma ungefär klockan 1 idag.
fått skorna av lina nu också!! så j**la snygga och dom sitter bra ;) tack syrran!! ♥
ska åka till momma imorrn :D ♥ (så ni vet) så kan inte blogga imorrn kanske.. :( men vi får se :)
kommer lite bilder snart någongång som jag har tagit md mobilen :)
pusss♥
jusste! Mamma har kommit hem nu från turkland ;) hon är bruun, AVIS! fick ett par fake converse av henne, bild kommer i ett annat inlägg :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: