FannyLuciaHenriksson

dagen, badat ;) ♥

Kategori: Allmänt

heej alla söta bloggläsare!! :P ♥
nu kom jag nyss hem från stan :) var där med anna för att hon skulle kolla klänning till skolavslutningen. hon hittade en sjuuuukt fin som hon kanske ska köpa imorrn. ska hänga med tror jag ;) ♥
idag på skolan så spelade vi brännboll på morgonen. sen på lunchrasten så kutade jag hem och hämtade badkläder för att jag, emma s, maria, emelie, lina och anna skulle bada :D rebecca var där men hon var lite förkyld så hon badade inte :(
det var ganska kallt i vattnet, men anna, hon simmade typ hela tiden. och det brukar vara hon som gruvar sig och tycker det är kallt. men nu var det jag ;) men det blev bättre efter ett tag, så hoppade vi i hela tiden :D ♥
hoppas ni orkade läsa.. :P
ska laga mat nu ;)
pusss♥
Saknar dig Sara!! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: