FannyLuciaHenriksson

hann inte blogga tidigare.. :( ♥

Kategori: Allmänt

heej, hann inte blogga tidigare idag..
idag på rörelsepasset hade vi as roligt :) kastade typ en boll eller nått. killarna mot tjejerna. (jag, anna, emma s, rasmus, olle, daniel, pontus och alexander) 
har varit på dans idag också, jätteroligt :D som vanligt ;P ♥
har inte något mer att skriva nu typ, förutom att jag typ nyss broderade och det gick sämst.. fick göra om typ hela tiden.. gör en cross :P <33333333 ♥
och juste !!! förra inlägget så la jag ut bilder från mobilen.. kunde inte skriva till för att det typ inte funkar. :( men bilder kunde jag lägga ut :) så kanske gör det någon gång ibland.. ;)
pusss♥

Kommentarer

  • Emma säger:

    haha, det var ju ganska roligt. Vi gör det nästa vecka också tycker jag, kanske :)<3

    2011-03-30 | 16:41:38
    Bloggadress: http://emmamalinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: