FannyLuciaHenriksson

hoppas..

Kategori: Allmänt

heej, är typ helt flum nu ^o^ men jag måste packa till imorrn för då ska jag till matilda :) ska komma på en dans till vårsoarén ;)
jag var ju på biblioteket idag. sen gick jag lite på stan och köpte en grej på H&M ;) #13
sen när jag kom hem så tog jag lite vattenbilder och sen åt jag våfflor. tog sen lite mer bilder ;) också har jag letat efter kamera sladden.. hittade den inte. men jag ska kolla hos pappa igen för säkerhetsskull.. hoppas, hoppas, HOPPAS att den är där !!!!!!
då ska jag lägga ut massa bilder så att jag tar igen all tid som det inte har funnits bilder ;) ♥
nu ska jag läsa lite.
pusss♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Den låg så fint under några tidningar! Du är dålig på att leta, eller så kanske du måste städa ihop lite!?! Kram

    2011-04-01 | 16:56:21

Kommentera inlägget här: