FannyLuciaHenriksson

tbx :)

Kategori: Allmänt

heej :)
nu är jag tillbaka från pappa om ni inte märkte det.. ;)
i helgen har jag varit och fiskat. eller ja, jag åkte mest skoter :D
och jag har en bra :) och en dålig nyhet :(
den bra nyheten är att pappa har köpt en ny mobil och då sa han att jag inte behövde ta med min laddare för att jag kunde använda hans. och så sa han att det var bra att man kunde ta bort den grejen som sitter i väggen också blir det en USB-sladd. och då är ju jag HELT dum i huvudet för att jag har ju letat ÖVERALLT efter den USB-sladden !! Fatta att jag blev lite (hittar inte ordet?) på mej själv..
den dåliga nyheten är att nu när jag kom hem så skulle jag pröva att ladda in lite bilder till mobilen, och då funkar det typ inte. eller asså det är något konstigt.. :( as dryyygt !!!
men aja..
ska plugga lite nu eller typ brodera.. ;)
pusss♥

Kommentarer

  • Emma säger:

    det e roligt att läsa din blogg :)

    lägg gärna in nån bild också <3:)

    2011-03-27 | 19:53:42
    Bloggadress: http://emmamalinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: