FannyLuciaHenriksson

har saknat er och bloggen :)

Kategori: Allmänt

heeeeeej ! åhh, gud vad jag har saknat er och att ha bloggat :D ♥
ska typ berätta lite nu om vad jag har gjort på lovet och sånt :)
måndag: ..firade jag mammas födelsedag. sen tog jag farväl av linda och åkte sedan till drommen med mamma. där åkte jag bräda och bodde hos mina kusiner :)
tisdag: ...åkte jag mer bräda och sen for mamma hem på kvällen.
onsdag: ...åkte jag mer bräda i hovde med joanna. sen kom pappa och vi åkte lite skidor. asså om man har åkt bräda i typ tre dar så kan man inte ens stå på ett par skidor sen.. man kan bara inte hålla reda på två ben samtidigt.. :S efter det så åkte jag hem till pappa :)
torsdag: ...fiskade jag med pappa.
fredag: ...så var jag ute och gick med pappa och hundarna Bax♥ och Roy♥ :) sen så var jag på rally i åre :) kollade på tobias när han körde ♥
lördag: ...rally i sälsjö :) bästa platserna i djupsnön vid hoppet ;) sen fäviken och kolla :) tobias kom 3a i en grupp och 2a i en annan grupp :)
söndag: ...fiskat med pappa och kusinerna :) fick ingen fisk men hade roligt med skotrarna iaf ;) ♥

en kort sammanfattning av mitt lov.. men ni får nöja er med det lilla ni får ;) ♥
pusss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: