FannyLuciaHenriksson

dryyygt inlägg ;)

Kategori: Allmänt

heej :)
i fredags åkte jag till pappa. :) det blev ingen fest eftersom jag var lite förkyld. det var ganska bra att jag inte gick, fast jag ville :P så istället för det så körde jag och pappa lite cross. :D ♥
och i lördags så körde jag cross med viktor :) gick inge bra alls! det hade nyss haglat och spöregnet så det var kas blött i gräset!! (vi körde på hans gård) sen fick jag kärringstopp hela tiden för att det vart något fel ;) det värsta var att han har typ en ganska brant backe som vi körde upp och ner för. och sen råkade jag gasa för lite så jag fick stopp just vid kanten längst upp så jag höll på att fara bak hela tiden. det hände ganska många gånger men det var ganska kul ändån ;) ♥
nu är jag fan series! backen var typ så brant, men inte så lång..

så imorse så tog jag bussen klockan sju från pappa hit till stan, och tog sen 2:an in till lugnvik :) gick till anna och sen till skolan. på skolan så gick vi in till bion med klassen. fast jag och anna segade oss as mycket. men det var för att vi hade fetto vätskor med oss.. sååååå jobbigt!! i alla fall. vi så på "hur många lingon finns det i världen" :D grät IGEN :') såå sorglig, men mest rolig. :D ♥ efter bion så gick jag och anna på stan en LITEN stund :) ska dit imorrn också för att kolla klänning :D ♥

det här blev ett ganska drygt inlägg men det fick bli det nu eftersom jag inte har bloggat på ett tag ;) tur att bästa anna gästbloggade :D puss på dej annii ♥♥♥♥♥

JUSSTE!! ASSÅ JAG HAR JU BARA VÄÄÄRLDENS BÄSTA SYSTER!! HAR FÅTT ETT PAR AS SNYGGA SKOR AV HENNE SOM JAG SKA HÄMTA HOS OSCAR PÅ SÖNDAG OM DET GÅR. SKA HA DOM PÅ SKOLAVSLUTNINGEN OM DOM PASSAR!! PUSS PÅ DIIIIGGG LINDA, SAKNAR DIG! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ska göra annat nu :)
pusss♥

Kommentarer

  • ida säger:

    jaa om man har rätt inställningar och sånt så är den asbra. duger för mig iallfall ;) <3

    2011-05-30 | 22:51:27
    Bloggadress: http://idadanielsson.devote.se
  • Emma säger:

    sv; Tack så mycket söt Fanny:) <333

    2011-05-31 | 07:33:18
    Bloggadress: http://emmamalinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: