FannyLuciaHenriksson

LÄÄÄÄS!

Kategori: Allmänt

Anna, du betyder så otroligt mycket för mig! Du är den bästa bästisen man kan önska. 
Vi har haft så många minnen tillsammans som kommer att finnas kvar för evigt. Som den gången vi var hos din farmor och försökte få tag på söt åsnan Sune. Och Mimmi.. Haha, vad ska jag säga. :') Eller när vi lekte med Freja :D Eller när vi gick in i ditt rum och ramlade på stolen! Haha, det kommer jag Aldrig sluta skratta åt. *Dör av skratt nu* hihi. ^^ 
Jag hoppas att vi Alltid kommer att vara bästa vänner livet ut. Det värsta som kan hända är att vi tappar kontakten. Om det händer kommer mitt hjärta Aldrig bli helt igen! Jag älskar dig Sussan och kommer alltid att göra det! Fast vi har våra Små "gräl" ibland så är du och kommer Alltid ändå vara en del av mitt hjärta! :'''''') PUSS! ♥

Skrev nyss det här till Anna :') ♥

Ska gå till skolan nu med Anna. :)
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: