FannyLuciaHenriksson

mobilblogg :P

Kategori: Allmänt

HEEJ :) asså förlåt för att jag inte har bloggat idag någonting. Men jag har varit på skolan (konstigt?) och efter skolan så broderade jag på crossen för att den ska våta klar snart. :P Igår iaf så hade vi ju vårsoare' :) det gick ju ganska bra. Jag gick modell för 90-talet :D as kul vår det ;) sen när ebbas syrra skulle rappa så blev det något tekniskt fel och då puttade Anna ut mej på scenen! Aahh! Gjorde en asful grej, men publiken gillade det iaf :P höhö Vi fick ihop typ 5000 kr på hela kvällen! nice!! ;) På söndag så är det dancall showen journey på camus :) och imorrn är det genrep :) det kommer bli as rooooooligt!!!!! :D har två nummer på rad en gång.. men det kommer nog gå bra :) hoppas jag.. :S Aja.. har typ inge mer att berätta nu.. jusste! Pappa har köpt typ en motorcykel som han kan köra när JAG och Viktor kör cross!!! Awesome! :P Pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: