FannyLuciaHenriksson

mobilblogg :)

Kategori: Allmänt

heej :) sorry om jag inte har bloggat på ett tag.. men jag har typ inte hunnit.. :( Lördag: Majbrasan med Sara och Anna :) och sen cajsa, Emelie och Maria som kom lite senare ;) köpte sockervadd och popcorn :P men popcornen var typ inge saltade så dom.. aa, var inte så jättegoda :P <3 Skrapade upp knät också.. inte kul o_O <3 Söndag: Typ var på stan med mum :) <3 köpte en väckarklocka som låter tyst.. inte bra ! Så imorse vaknade jag kvart över åtta och dåe började jag duscha ;) (började 9) <3 sen nu idag så har jag kollat på sista avsnittet av världens bästa hotell på tv 3 play :( dåligt att det är sista avsnittet.. dom är ju såååå braaaaaa!! :'( <333 juste ! Vi har bytt platser idag också på skolan :) förut sätt jag bredvid emma, och nu bredvid Daniel :) <3 Kommer bilder från majbrasan sen någongång när jag har laddat in bilderna ;) <3 Har typ inge mer att berätta nu.. Pusss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: