FannyLuciaHenriksson

tidningen, jag?!! o_O

Kategori: Allmänt

heej.. jorden gick inte under igår, men det gjorde den för mig.. idag i alla fall. :(

fredag: ..så åkte jag till pappa. sen på kvällen tog vi en 3 timmars tur med hans Yamaha XT 350 i skogen för att kolla djur ;) haha, såg tre älgar och ett rådjur. älgarna var fett söta för att dom satt på knäna och åt :* (för er som vill veta..) ;)
lördag: ..så klippte jag gräs och körde sen cross med viktor resten av dagen typ. AS KUUL!! körde as mycket terräng där det var alldeles lerigt och blött. Det gillar vi! ;)
söndag/idag: ...så körde jag mer cross med viktor :) körde i lite allt möjligt då :) körde fast i typ as mycket lera så det blev till att tvätta crossarna sen när vi kom hem.. men vi körde ändå lite mer hemma på gårn ;) :D ♥

ville bara säga det, hoppas ni orkade läsa ;)

jusste!! i tisdags så var ju öp på skolan. det skulle komma i tidningen i lördags. såklart skulle dom ta den fulaste bilden på mej där typ lena håller på med något? !!! usch, ta bort säger jag bara!! ;)
ska duscha nu :)
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: