FannyLuciaHenriksson

hurtig man är ;)

Kategori: Allmänt

tjooooo xD
när jag hade gjort allting klart så skulle jag gå ut för att kolla om cykeln verkligen var där. men då hade mamma tagit den till jobbet ! :O fatta drygt, men jag tänkte att jag ska fan ta mej dit utan buss så jag började gå till dansen :) hurtig man e asså ;) ♥ men asså jag ångrade att jag inte hade shorts för att fatta att det var fucking varmt !!!  sen på dansen tog man typ av svett för att det var så kvavt där nere.. ! :s sen när jag skulle gå hem så kändes det som att det gick snabbare och lite svalare. men innan jag kom ut hade jag en tanke på att jag inte skulle gå med byxor för att det vart så varmt innan, men nae.. jag ångrade mej ;) sen när jag kom hem så strechade (stavning) jag lite och sen åt jag en god sallad ;) ska typ plugga lite biologi och sång nu samtidigt som jag kollar på 112-luftens hjältar. :P egentligen så vill jag kolla på total blackout men det får bli tv5play på det ;)
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: