FannyLuciaHenriksson

16 oktober 15:15 1997 ♥

Kategori: Allmänt

Heeej !
Fyller år idag jag ;)
Har fått en massa saker som 4500kr, godiiis, helt nytt rum typ, tobiasbergetorp.se mössa, ögonskugga, trisslotter och en massa mer saker också men vill ju uppdatea bloggen idag ;) ♥

i helgen har jag iaf sovit i stugan och jagat. sköt en ko som Roy hade ståndskall på i tre timmar. Super fint väder och jag dog nästan för att det var så HIMLA fint i en skog när solskenet sken genom träden i en gammal skog! GAH! Hade tyvär inte med kameran jusst då.. :( ♥

ska käka tårta nu med morsaan ;) ♥
pusss♥

Kommentarer

  • linda säger:

    jag önskar att jag kunde vara där! längtarlängtarlängtar till jul

    2011-10-16 | 20:45:52
  • Maya säger:

    Grattis Fanny ! :) <3

    2011-10-16 | 21:14:15
    Bloggadress: http://hosmaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här: