FannyLuciaHenriksson

Spindlar.. :S

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår så var jag med Toril och Ebba för att ta dom sista bilderna till fototävlingen.. Ebba gick efter ett tag för att äta middag med sitt fotbollslag. Så klockan kvart över 7 fick jag och Toril panik för att bilderna skulle lämnas in klocna halv åtta och vi hade typ 3 bilder kvar + att vi var tvungen att ladda in dom på datan. Och då var det meningen att dom vi skulle lämna in skulle vara kvar på kameran, men så blev det ju inte. Så då fick jag skicka dom bilderna via mail medans Toril sprang till gården. När jag äntligen blev klar klockan 19:27!!! Så KUTADE jag till gårn för att hinna. Vi tänkte att man blev diskade om man kom sent. men det blev man ju såklart inte..
KLockan nio så sa dom att VI VANN! Jag och toril var där men ebba kom senare när vi kollade på lejonkungen och myste ;) ♥
sen klockan 12 gick jag och toril hem till mig för att vi inte kunde sova över hos ebba.. (:
var bara tvungen att berätta allt, har tråkigt!
berättar inte vad jag har gjort idag, blir för mycket! 
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: