FannyLuciaHenriksson

Lisa Mitchell

Kategori: Allmänt

Hej (:
Nu kommer pappa snart och hämtar mig.
Idag på idrotten så hade vi orientering i i5 skogen!
Jag och anna tog bana B men hon startade med 1,7,6,5,4,3,2 och jag 1,7,2,3,4,5,6.
Jag blev klar ganska snabbt och sen fick jag låna en telofon av emma r för att jag unte har en mobil just nu. ringde anna och då hade hon tappar bort sig vid 6:an så jag fick kuta tillaka och leta efter henne. så det blev lite drygt men allt för min bästis! thihi ^^)
måste skynda mig nu.
bloggar mer på söndag!
hade bråttom att kriva så ni kanske inte fattar någonting men aja..
långt inlägg!
pusss♥

Kommentarer

  • Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ] säger:

    Hej!



    Just nu har jag igång en massa tävlingar. Bland annat i samarbete med Ziperall, Hair Of Lady Lee, Hope Design, E.l.f. Cosmetics osv. Kika in och se om någon tävling faller dig i smaken! :)

    2011-09-18 | 13:51:50
    Bloggadress: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här: