FannyLuciaHenriksson

Opps! Lååångt inlägg..

Kategori: Allmänt

Tjaa!
Imorse så kollade ju jag på Greys Anatomy till halv 9 och jag skulle ta bussen klockan 08.42. Fick bråttom och trodde att jag hade missat bussen, men jag hann efter många omständigheter.. ;)
När vi kom till Hofvallen så hade vi först längdhopp. Hoppade 3.55m. Ganska stolt, haha ;)
Sen hade vi höjdhopp, 120cm klarade jag men kunde hoppat högre, men hann inte.. :(
På 100m "sprinten" eller vad det nu heter så sprang jag på 16.??. Fast jag hade sjuuuuukt ont i smalbenen så kunde inte springa någe snabbt.. :P
Sen hade vi det tråkigaste, kast med liten boll (21.??) och stöta kula (4.98).
Men emellan det så brottades jag med killarna och Anna så det var kul ;D ♥
På slutet så skulle 8 personer ur varje klass tävla mot varandra i staffet. Jag, Ebba, Rebecca, Calle, Rasmus, Mattias, Alexander och Pontus. Calle sa att han skulle gråta om vi inte vann. Men det blev bara glädjetårar eftersom VI VANN!
Sen tog vi bussen hem och då var jag med Anna och pluggade i trapphuset ^^)
Oj! Långt inlägg.. :S
pusss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: