FannyLuciaHenriksson

Ville bara skriva av mig lite, ni behöver inte läsa..

Kategori: Allmänt

Bli så jävla less på dig. Kan du inte bara lägga av och låta alla vara. Kan bara inte fatta att det finns dom som gillar dig. Du är ju så jävla ful och jobbig så jag vill bara slå dig så jävla hårt på käften så att du inte kommer att vara på skolan på flera veckor. Då blir det väl lugnt ett tag.
Skolan var så jäävla mycket bättre innan du kom. Det var nära att du blev utslängd men du förändrade dig. Bättre för skolan, sämre för alla andra!
Vill bara ignorera dig men jag blir så jävla sur när du håller på med alla andra som accepterar det.
Ja, jag kan erkänna att jag är avundsjuk på att alla gillar dig och inte mig, men jag kan fan inte rå för det.
Snälla, sluta och bli som du var precis när du kom!
(om du läser det här, TA ÅT DIG!)
Usch, vill inte lägga ner mer tid på dig nu!

"Oh, she looks happy. Lets fuck up her life a little more."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: