FannyLuciaHenriksson

iPhone 4s

Kategori: Allmänt

Heeej! 
Orkar inte berätta så noga vad jag har gjort eftersom det kommer bli ett lååååångt inlägg då..
lite kortfattat-
  • kört cross
  • kört skoter
  • myysigaste helgen med Ebba, hon följde med till min pappa, hon hänger med nästa helg också!
  • Kvaddat skotern.. :/
  • Bott i mina varselbyxor heeeela lovet!
  • Bio med Anna, FLUMM! Anna spillde ut drickan, godis, och lite till. Sen blev vi jättekletiga om fingrarna av någon ostkrydda, FUCK IT!
  • KÖPT EN IPHONE 4S VIT som dock jag inte kan använda förnst typ torsdag.. Klippte sönder sim-kortet så det inte funkar *host!* 
Orkar inte blogga mer.. Och ja, jag är en dålig bloggare!
pusss♥

Kommentarer

  • malin säger:

    Haha kom på att du har inte devote så du får inte svaret jag skrev där men jag skrev:

    Tack fanny! :)

    2012-01-08 | 12:18:04
    Bloggadress: http://mphotographs.devote.se

Kommentera inlägget här: