FannyLuciaHenriksson

allergi kan dra någonstans.

Kategori: Allmänt

Discot igår var inte så jättekul, var GRYMT mycket follk!
Efter det var jag, Emelie och Maria ute i Lugnvik lite, sen sov de över hemma hos mig :)
Efter ett höööögt skrattanfall så somnade vi ;)
När vi vaknade runt tio så stack vi till fotbollsplanen, nös minst fem gånger!
Sen dess har jag nysit hela dagen..-.-
Emelie och jag stack ner till semsåbryggan också, vi solade och tog det första doppet i sjön.
Det var sjukt gött!
Stack sen hem till henne och bakade kladdkaka och åt lunch.
Sen kollade på Avatar, men jag typ somnade hela tiden, hähäh..
Klockan sex ungefär stack vi på palles och köpte en pizza, satt och snackade skit ett tag, sen cyklade vi runt i Lugnvik igen.
Och på slutet av dagen, rann mina ögon och min näsa heeeela fucking tiden, jävla sommar.
Låg deckad i Emelies soffa, hon kallade mig snorunge ^^')
haha
Om ni läst hit ner, har ni bra tålamod.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: