FannyLuciaHenriksson

Hold on to your dream ♥

Kategori: Allmänt

They said you wouldn't make it so far,
and ever since they've said it its been hard.
But never mind that night'cha had to cry,
cause you had never let it go inside.
You worked real hard and you know exactly what you want and need so believe.
And you can never give up,
you can reach your goals.
Just talk to your soul and say!
I believe!

Jag är så sjukt glad och stolt över mig själv att jag äntligen är en tävlingsdansare!
Har tänk på det hela tiden sen den 3/3-12,
dagen då jag blev vald till Dancehalls tävlingsteam i Disco och Street.
En dröm har blivit sann!

You keep creating pictures in your mind,
so just believe they will come true in time.

Det ska bli så sjukt kul att tävla i Västerås den 6/10,
för första gången och förhoppningsvis inte den sista.

Jag har dansat sen jag var ungefär sex år.
Och under de bästa åren i mitt liv så har jag dansat showkidz, magicmix,
street, disco, lyrisc jazz, house, breakdance, jazz, TSS, girlicious, showdance
och sen har jag dansat lite olika saker på Kulturskolan också.
Kollade nyss på en film från Åre då jag dansade med kulturskolan
och shit vad jag har utvecklats, haha.
Jag har alltid älskat att dansa och kommer inte att sluta göra det heller!
Det är egentligen tack vare min älskade kusin Jessica Scott som jag har börjat dansa.
Tack för allt kusin!♥

DISCO



STREET



En ful gif

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer


Kommentera inlägget här: