FannyLuciaHenriksson

oliver såg ut som en ananas

Kategori: Allmänt

haft en ganska bra dag idag faktiskt.
gjorde ingenting på skolan, hade ju media hela dagen och vi var typ klar med allt så..
hände lite jobbiga grejer dock, men hoppas det blir bra!
efter skolan gick jag och lina på stan, sen åkte jag och mamma på maxi.
köpte kapslar till kaffemaskinen som syrran tydligen hade kvar i sverige. lyckan!
gick inte så bra att göra chailatte dock, glömde stängaav mjölken så blev lite mycket HAHAH!
men kunde inte tänka så klart eftersom jag var så glaaaad. 
för mamma har beställt nagelgrejerna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TACK MAMMA♥
blev lite dyrare dock, hittade lite fler grejer igår kväll hähä, 900 spänn typ.
ska kolla bonde söker fru med mamma nu och tvinga i mig chailatten som smakar vatten haha.
ledig imorrn, men har omprov så måste på skolan -.- blir lite sovmorgon i alla fall, tolv typ.
 
gipsade mitt lillfinger idag, bertil och daniels arm, bingo! hahah
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: