FannyLuciaHenriksson

serious talk

Kategori: Allmänt

jaa den här dagen har ju varit lite speciell. kommer vara väldigt ärlig nu, skiter i om ni tycker jag är en attention whore för det är jag inte.
ni behöver inte ens läsa, måste bara skriva av mig.
mådde ju som sagt inte så bra idag på skolan, kom ganska plötsligt.
det är lite suddigt från när jag kom hem eftersom jag hade ångest och då minns jag typ inget haha..
började i alla fall tänka på väldigt dåliga saker, allt negativt och bla bla. bland annat vad det är jag går och väntar på, varför är jag ens kvar om jag hatar att gå runt och må dåligt hela tiden?
satt och grät i flera timmar och sen började jag blöda näsblod.
så fort mamma kom hem blev hon typ sur på mig och då blir jag såklart sur tillbaks och det blir bara ännu värre.
då hade hon ringt till pappa och klagat på mig så han ringde till mig. först var han lite arg men sen hörde han att jag grät och då va han världens bästa pappa och sa att han älskade mig och att han verkligen bryr sig om mig. då grät jag bara ännu mer, jag älskar min pappa!!!! 
han åkte in till stan för att få mig på andra tankar. vi gick till ok och hämtade mina nagelgrejer :D 
sen pratande jag i telefon med robin, han är så underbar. 
måste verkligen ta tag i mitt liv nu, jag orkar inte ha det såhär mer!!!!!
hjälp mig...



Kommentarer

  • Josefin Norlén säger:

    finns här om du behöver någon att prata med! åh vill inte att du ska må dåligt gosan!

    Svar: puusss!
    Fanny

    2013-12-11 | 20:05:38
    Bloggadress: http://josefinanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: