FannyLuciaHenriksson

ångest

Kategori: Allmänt

nu har det snart gått ett år sen jag började på bup. det har varit en sjukt viktig del i mitt liv och det har hjälpt mig mycket. har fått bort mina fobier, nästan helt vilket är en sjukt stor lättnad. min klaustrofobi är det som jag är mest glad över att inte ha lika mycket av längre. förut kunde jag inte ens ha på mig ett halsband utan att få panik och få ångestattacker. 

jag började på bup för att jag hade ångestattacker. de försvann ganska fort för att jag fick bra hjälp. sen gick det lite upp och ner men jag hade inte lika mycket som jag hade första gången.
för nån månad sen började jag faktiskt se hopp eller vad man ska säga. att allt skulle lösa sig. men nu är allt tillbaks på ruta ett igen. ångesten har blivit värre, har det konstant för att jag är frustrerad över en massa saker och stressad. ser ingen utväg i problemet jag har nu..
får inte vara med vem jag vill, mina föräldrar förstår inte att jag blir glad av att få vara med honom. de har så mycket fördomar.. 
får se hur allt blir, vill ha hjälp..


Kommentarer

  • Josefin Norlén säger:

    men åh goseeen! hade ingen aning, jag finns verkligen om du vill prata<3 puss puss

    Svar: tack bästa, puss!
    Fanny

    2013-11-04 | 22:08:08
    Bloggadress: http://josefinanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: