FannyLuciaHenriksson

otur i elektronik, tur i ......

Kategori: Allmänt

har ju inte kunnat blogga nu på ett tag pga att min mobil är HELT paj.
kolla bilden på instagram fannyyyh
 så har nu en Nokia.. fml
har verkligen otur med teknik för idag fick vi skoldatorerna, såklart ska min vara sönder så fick lämna in den igen.
men nu har jag den och det är skönt.
väldigt ovant dock att inte ha mac :(
HAHA, något roligt är att igår så skrev lina "Krama mig!" i nacken på mig igår, sen gick jag fram till elektrikern och sa att han skulle läsa hahha, men han sa att han jobbade så blev itnå ;)
sen idag så kom han fram till mig och sa "du måste ge mig en ny chans" också kramade han mig. fett gulligt!
blir ingen bild nu eftersom jag inte har några på denna data men snart så kanske!
ha det braa, det ska jag ha, för jag är ledig imorrn :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: