FannyLuciaHenriksson

åh fröken stina

Kategori: Allmänt

Åh fröken stina med ögon så fina, vackra små händer och röda läppar små!
Åh fröken stina har en underbar barm, Ska inte du och jag gå arm i arm.
Du är så gulli,gulli,gulli,gulli, gullig,
Du är mitt lilla sockersöta havreflan.
Du är så gulli,gulli,gulli,gulli, gullig.
Vill söta fröken stina bli mor åt mina barn.
Åh fröken stina med ögon så fina, söt som en blomma och doftar så gott.
Vill fröken stina bli min lilla stumpa, för jag tycker om din rumpa så...
Du är så gulli,gulli,gulli,gulli, gullig
Vill du stina bli min lilla fru.
Du är så gulli,gulli,gulli,gulli, gullig
Ska du och ja gå ner nananana
Säg inte nejj för i livet bli det ja och duu!


Kommentarer

  • Bästaste vackraste säger:

    Hahahahahahahah puss i rumpen x10

    2014-12-28 | 22:33:17

Kommentera inlägget här: