FannyLuciaHenriksson

den bästa gospäran som finns

Kategori: Allmänt

enda lektionen vi hade var svenska och det var chill. hämtade sen datorn, löööööv <3 fast tog inte med den hem :(
när vi slutat gick jag, albin och lina på donken och åt. va dum mot min lina också :(((
gick på bup med mamma sen också. gick väl ganska bra. ska ändra om mitt tankesätt nu, sluta trycka ner mig själv så sjukt så fort jag gjort något dåligt. sen sätta upp mål. det går nog bra..
vid nio åkte jag, jim och patrik på maxi. köpte ben&jerry's <3333
blev tvärtrött nu så ska väl försöka sova.
godnatt :)


Kommentarer

  • Emma Eriksson säger:

    fanny jag vet att du klarar det, kom hit om du vill ha min hjälp eller stöttning, kramis <3

    Svar: tack emma, kram!! <3
    Fanny

    2014-02-04 | 17:23:31
    Bloggadress: http://daydream.webblogg.se

Kommentera inlägget här: